Roman

Roman

niedziela, 10 września 2017

KOSZYKÓWKA JEDNOCZY

Z serii NIE WSZYSCY



   - Izraelska koszykówka jednoczy chrześcijan, żydów, muzułmanów.
Omri Casspi, urodzony w Izraelu piłkarz z NBA Golden State Warriors, ujawnia swoją rolę w wprowadzeniu do Izraela "Koszykówki bez Granic"programu nie tylko sportowego, ale przede wszystkim promującego "podstawowe wartości życia".

   - Oczywiście w zacofanych kręgach tacy rozbudzeni już jako tako młodzi ludzie
wybierający przyjaźń od zwalczania innych odbierani są jako "zdrajcy". Świat zmieni się jednak czy to owym konserwatystom i podżegaczom wojennym pasuje czy nie.
https://www.youtube.com/watch?v=H4k9oNfzpxk

1 komentarz:

  1. Świadectwo:
    Od lat szukam sposobu na zawarcie umowy.
    Kiedy pewnego dnia natknąłem się na publikację, która mi pomogła.
    - Skontaktowałem się z adresem.
    - Zastosowałem się do Rady.
    - Kupiłem składniki.
    - Odprawiłem rytuał.
    W czasie, gdy z Tobą rozmawiam, jestem w moim Ferrari z ładnymi kobietami na wakacjach w Miami.
    W tym czasie, kiedy z Tobą rozmawiam, jestem w tej samej grupie whatsapp, Co Elon Musk Bill Gates Mark Zuckerberg i inni bogaci na tym świecie, którzy doradzają w zarządzaniu biznesem.
    Niedługo będę na gazetach
    Niedługo będę na Forbes.
    Wkrótce będę numerem jeden na całym świecie. Niech żyje Szatan Niech żyje diabeł Oto adres świątyni dla tych, którzy chcą się z nim skontaktować: espiritualtemplo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń