Roman

Roman

wtorek, 5 czerwca 2018

My już wszystko wiemy. Każde marzenie się spełnia.

Wstęp 

Treść oparta na prawdziwych zdarzeniach. Wszelkie podobieństwo charakterów z ludźmi żyjącymi jest przypadkowe. 
Tę książkę dedykuję mojej matce, wrakowi II-ej wojny światowej, tym, którzy siedzieli przed moim aresztowaniem, tym, którzy siedzieli wraz ze mną i tym, którzy tam zostali.
Specjalne podziękowania dla Agnieszki Żyłki i Wojtka Ługowskiego. Bez Was kochani, ta książka nie ujrzałaby światła dziennego. 
Roman Nacht 

Fragment książki

My już wszystko wiemy

[...] Roman siada na wskazanym mu krześle. Przed nim długi stół konferencyjny, za którym posadzono go. Za biurkiem siedzi oficer STASI. Roman widzi go po raz pierwszy.
- Co to ma wszystko znaczyć? - uderza dłonią w blat biurka. - Próbuje pan na ile może tu sobie z nami pogrywać?! Czy pan zadaje sobie sprawę z sytuacji, w której pan się znajduje? Jesteśmy...
Roman (przerywa):
- Zaśrubowano mi okno. Nie mam w czym oddychać w celi. Zostałem pobity. Grożą mi torturami w gumowym pokoju. Czy ja jestem w Europie, w Niemczech, w Republice Demokratycznej? (kładzie nacisk na słowo "demokratycznej") Czy to jakaś bananowa republika w Afryce? Jestem człowiekiem i mam prawo... [...]

Każde marzenie się spełnia

[...] Berlin Wschodni, Alexanderplatz.
Eva siedzi w kawiarni przy stoliku. W wózku śpi niemowlę. Czeka na Johanna, który w tym czasie przygotowuje w toalecie dokumenty, przystawia pieczątkę i wraca do stolika.
- Wszystko gotowe? - pyta Eva.
- Wszystko jak należy. Tak jak mnie Franz nauczył - tak zrobiłem.
- No to ruszmy w przyszłość Johann! Za pół godziny będziemy wolnymi ludźmi. Tam wyjdę za ciebie za mąż!
Johann płaci za kawę i wychodzą na ulicę. [...]

Zainteresowanych książką prosimy o kontakt: 

Roman Nacht
roman.nacht@gmail.com

Agnieszka Żyłka 
szklana.fotografia@autograf.pl



8 komentarzy:

  1. Dlaczego oprócz "Podwójnej spirali" nie da się Pana książek kupić na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zostały rozchwytane po audycjach w NTV i VTV
      https://www.youtube.com/watch?v=6qnPSnbNvaU

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli to widząc w nich wrogów już stawiamy się na przegranej pozycji. Myśląc w kategoriach "krzywdziciel-ofiara" sami tylko robimy sobie krzywdę. Z resztą Pan Roman nie wydaje się zajmować tym kto jest komu co winien i dlaczego.

      Usuń
  3. gdzie mogę kupić książkę " my juz wszystko wiemy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. j.w.
      Zainteresowanych książką prosimy o kontakt:

      Roman Nacht
      roman.nacht@gmail.com

      Agnieszka Żyłka
      szklana.fotografia@autograf.pl

      Usuń
  4. Czy została już wydana nowa ksiażka Pana dotyczaca szerokopojetej teorii pochodzenia człowieka.Min, gdzie jest wytłumaczenie słowa SATANA....?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy są jeszcze Pana książki do kupienia, jeśli tak to jakie?

    OdpowiedzUsuń