Roman

Roman

piątek, 15 czerwca 2018

STOSUNEK DUSZY DO WSZECHŚWIATA - część III


Tu przemawia istota duchowa, anioł, nosiciel boskiego porządku:

- Ja jestem Twoim Bogiem nie powinieneś mieć innych bogów oprócz mnie. Mocno i dobitnie brzmią te słowa. Pana znad tej Ziemi.
- O człowiecze poznaj swojego Boga i Ojca; uznaj Go i oddaj mu należytą cześć. Dlaczego chcesz czcić fałszywe bóstwa, skoro możesz czcić prawdziwego Boga, tego jednego, jedynego. Po co ci one, skoro możesz posiąść w swoim życiu to, co najleprze dla ciebie, to, co boskie - roxpoxpoznanie, świadomość
i uważność, dzięki którym możesz powiedzieć prawdę: Ja jestem dzieckiem prawdziwego, jedynego, dobrotliwego Boga-Ojca! A jednak człowiek przepełniony jest pychą, fałszywą dumą i egoizmem. Człowiek chce modlić się tylko do tego, co sam żasztworzył.
- O człowiecze w ten sposób popadasz z jednego szaleństwa w drugie
i w ogóle tego nie zauważasz, nie zauważasz, że nie posiadasz niczego konkretnego, że te twoje bożki wyślizgują ci się z rąk, że stają się niczym a ty zostajesz z pustymi dłońmi i dopiero wtedy żałujesz swojego błędnego postępowania, twoich uczynków!
Zwróć się zatem zawczasu do twojego, wszechmogącego Boga-Ojca. Wróć tak, jak ów syn marnotrawny, o którym słyszałeś i proś Ojca
o przebaczenie tego co Mu zrobiłeś, proś Go o przebaczenie twojego egoistycznego egoistycznego nastawienie, twojej pychy. Nie czekaj
z tym zbyt długo!Poproś Go, żeby wziął cię za rękę i żeby przez resztę twojego życia towarzyszył ci na wszystkich drogach. Nie czekaj, bo nie wiesz ile jeszcze czasu ci zostało!


- Tu przemawia do was Stwórca: Czy Mój Syn nie powiedział tylko do wyznawców judaizmu?: "Moja krew spadnie na was i na wasze dzieci". Te słowa są skierowane do wszystkich ludzi. Co zrobiliście z krwią Jezusa z Nazaretu? Czy jesteście świadomi tego, że ta duchowa krew wciąż płynie w was, że Chrystus nadal kołacze do waszych serc, że pulsuje w was? Czy wiecie, że ta duchowa krew was zbawia, ratuje was, uzdrawia i wyzwala? Czy jesteście tego świadomi? Czy wiecie, że Chrystus, mój Syn chodzi po tej Ziemi i prosi w was i kołacze mówiąc do każdego człowieka: Spójrz, ja przelałem moją krew za was wszystkich. Za ciebie także, i za ciebie też... Przyszedłeś tu jako wolne dziecko. Nigdy nie opuścisz przestrzeni Ducha, w której znajdujesz bezpieczeństwo. Te moje słowa odnoszą się także do człowieka przez którego objawiam się teraz ponieważ każdy człowiek, nawet obciążony jest obdarzony moją łaską. A gdy człowiek jest obdarzony boską łaską, wtenczas jest zdolny pojąć duchowe dobro i wtedy przemawia dla dobra wszystkich moich dzieci i dla własnego dobra.
To jest właśnie ta krew, która spada na was i na wasze dzieci, poniewa nie udacie Bogu Prawdy wciąż chce was ożywić.

Wy wierzycie, myślicie, że tylko w waszych religiach, w waszych bibliach możecie znaleźć  prawdziwą ewangelię. Jak często tłumaczono te teksty? Co do nich dodaliście? Co w nich zostawiliście? Czyżby była to czysta, boska, duchowa prawda?
Komu przeszkadzają moje słowa, ten stanie kiedyś przed moim tronem
i stwierdzi, że przeszkodził sam sobie. Jak długo chcecie żyć w eonach? Kiedy odczujecie tę siłę, która jest w was w sobie? Tak się pysznicie, tacy dumni jesteście wynosząc się ponad waszych bliźnich, wasze siostry i braci, a nie potraficie nawet zrozumieć prostych wersetów
z Biblii - tak zwanego "Kazania na Górze" i Dekalogu. Czytacie i nie rozumiecie i osądzacie. Idźcie i uważajcie abyście nie zostali osądzeni, bo to, co uczyniliście Mojemu bratu, uczyniliście Mnie. Lecz krew Jezusa jest także w was wszystkich, a wy nadal tak się pysznicie bez przyczyny.
Dopiero gdy staniecie się pokorni z całego serca - wtedy staniecie sie prawdziwymi dziećmi Bożymi, albowiem ci, którzy chcą kroczyć drogą Mojego Syna, śladem Chrystusa są pokorni z całego serca, a ewangelię należy nie tylko czytać, lecz nią żyć.
Mój pokój i moja prawdziwa, odwieczna wszystko obejmująca miłość promieniuje z Mojego syna i z każdej duszy. Lecz gdy wy nie uznajecie tego dobra i z niego nie czerpiecie tej krwi miłości, wówczas wykrwawiacie się
w bagnie waszych grzechów i wierzycie, że wszyscy sprawiedliwi muszą być związani tym samym religijnym dogmatem, że są zobowiązani dać mu wiarę, ale Ja jestem Stwórcą, który inspiruje każde dziecko przez mojego Syna, którego ja kocham nade wszystko. Ja nie powołałem do życia waszych kościołów ani podobnych instytucji, ani kapłanów, ani księży, którzy wierzą, że są błogosławieni. To ja sam błogosławię moje dzieci - te o czystych sercach.
- O spójrzcie na te pałace, błyszczą pełne bogactwa i pełne ludzkiego ego, tej człowieczej świadomości, mentalności, a narody głodują
i marzną. O tym wszystkim uczył Chrystus przez Jezusa i możecie to znaleźć w waszych bibliach" To, co najmniejszego uczyniliście mojemu bratu, to uczyniliście Mnie". Te właśnie ewangelie sa uczone; uczone są i owszem, ale ci, którzy pouczają sami tej nauki nie traktują poważnie
i dlatego są zimni, a ich chłód dosięga tych, którzy pełni wiary kierują swoje kroki do świątyń zwanych świątyń zwanych "kościołami", "synagogami", domami Bożymi"...
Zaprawdę powiadam wam, wszystko, co uczyniliście najmniejszemu
z moich braci, to uczyniliście mnie - jak mawiał Chrystus przez Jezusa. Tak, moje dzieci, to czynicie Mnie. Mój Syn poświęcił swoje życie dla każdej duszy i to życie znajduje się nie tylko
w biblijnych ewangeliach, nie tylko w ludzkich bibliach, które wy skroiliście na miarę, tak, żeby dopasować te teksty do waszych demonicznych dogmatów.
- Miłośź jest wieczna. Miłość jest podstawą życia. Wszystko inne przeminie! Miłość towarzyszy wam w postaci Mojego Syna, który zaprowadzi was w moje ojcowskie ramiona, które są ostoją każdego
z moich kosmicznych dzieci. Również tych, którzy wynoszą się nade Mnie - ich Ojca. Zaprawdę powiadam wam, ich dni są już policzone. I to jest dobrą nowiną.


Wszystkie trzy odcinki pt. STOSUNEK DUSZY DO WSZECHŚWIATA  zostały skompilowane
z moich notatek z lat 1970 w trakcie wykładów duchowych
w Norymbergii, Frankfurcie nadę teraz Menem i w innych niemieckich  miastach.

12 komentarzy:

  1. Piękne i prawdziwe to słowa.Jezus odchodząc z tego świata polecił uczniom głoszenie jego nauk, nie budowanie kościołów.Pierwsze zbory były pełne Bożej miłości i prawdy.Z upływem czasu jak wiele pięknych idei materia zdominowała ducha. Oprócz przepięknego "kazania na górze" i dekalogu,mimo późniejszych poprawek, można w biblii znaleźć sporo pereł,których nie zdołały wyjeść wieprze i inne złe siły.Na tym świecie wszystko jest tak nietrwałe,że bez Boskiej mocy człowiek by się nie ostał.Jak inny byłby nawet ten niedoskonały świat gdyby ludzie zobaczyli w Bogu wszechogarniającą miłość,a nie sędziego czychającego na potknięcia swych dzieci,by je kiedyś usmażyć w piekle.Byli by poddani Mu z miłości,wdzięczności,z potrzeby serca, nie ze strachu i obawy przed karą.I tą mulość by odbijali na cały świat bo prawda wyzwala i daje siłę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może tak przestaniesz zaglądać na ten blog i sam odlecisz na Marsa bądź Saturna? Sam jesteś fikcją skoro nie podpisujesz się własnym imieniem i nazwiskiem. Przydałby Ci się trochę ogłady. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Słuchaj Logos, to jest prywatny blog i jeśli nie umiesz się zachować to są tego konsekwencje. Jeśli Ci się wydaje, że możesz sobie z fikcyjnego konta na prawo i lewo rzucać wyzwiskami itp., to jesteś w błędzie i trafiłeś na niewłaściwy adres. I zastanów się sam dla siebie, po co tu zaglądasz skoro są to dla Ciebie brednie? Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co sadzicie na temat ludzi takich samych jak Jezus ktorzy nie raz pojawiali sie na ziemi ? Chodzi mi o ta sama historie miłosiernego mędrca zrodzonego z dziewicy nauczajacgo całe życie pod koniec ktorwgo umarł na krzyzu . Czy Chrystus nie raz wcielał się w ziemskie ciała ? Czy może to inne kosmiczne istoty ?

    OdpowiedzUsuń