Roman

Roman

niedziela, 30 grudnia 2018

JEŚLI WSZECHŚWIAT STANOWI ODPOWIEDŹ TO JAK BRZMI PYTANIE?

- Fakt iż to nieprawda, że Ziemianie stanowią niezaprzeczalne "ukoronowanie Boskiego Stworzenia" nie jest dziś najbardziej strzeżoną tajemnicą naszego (?) świata. W wielojęzykowej literaturze ufologicznej
i parapsychologicznej można napotkać na bardzo często dobrze przebadane i udokumentowane
i przekazy jak np. następująca informacja która potwierdza twierdzenie postępowych fizyków XX wieku. Chodzi tu m.in. o przypadek Leriny Garcia Gordo:


- Ta pani twierdzi, że pochodzi z sąsiedniego wymiaru, w którym istnieje równoległa Ziemia
- W lipcu 2008 roku Lerina twierdzi też, że pewnego ziemskiego poranka obudziła się ze snu i ze zdziwieniem zauważyła, że jej pościel nie była taka sama jak przed zaśnięciem. Poza tym wszystko było takie same. Zaspana kobieta jednak nie od razu zwróciła na to uwagi. Jej samochód stał zaparkowany tam, gdzie go poprzedniego dnia zostawiła. Pojechała do pracy i weszła do swojego biura, w którym pracowała już 20 lat. Biuro wyglądało tak, jak wyglądać powinno, ale gdy udała się do swojego działu okazało się, że to nie był jej dział. Na drzwiach widniały nazwiska, ale to nie był
 t e n  dział. ... Brakowało jej nazwiska. Lerina w pierwszej chwili pomyślała, że pomyliła chyba piętro, ale zdziwiona stwierdziła, że to było właściwe piętro. Udała sie więc do centralki i tam jej nazwisko widniało, ale... pracowała w innym dziale. Tego nie była świadoma. Okazało się też, że jej szefem nie był ten sam człowiek którego znała. To był inny człowiek. Przestraszyła się, poszła do podanego w spisie działów biura, zameldowała się jako chora i wyszła sprawdzając zawartość torebki. Wszystko było na swoim miejscu, ale to jej nie uspokoiło. Nie mogła sobie przypomnieć, żeby zmieniła dział w którym od lat pracowała. Udała się więc do lekarza i poprosiła na przeprowadzenie badań na obecność alkoholu i narkotyków we krwi. Wyniki badań wykazały, że jest czysta.
- Następnego dnia znów pojechała do pracy i zadawała tam pracownikom różne pytania, po czym po czym  czym znowu zameldowała, że czuje się niedobrze i w ten sposób przepchnęła się przez ten drugi, dziny dzień.
- Warto tu wtrącić, że podobne przypadki były badane przez berlińską parę światowej sławy uczonych, panią Grażynę Fosar
i Framza Bludorfa, którzy nazywają takie zjawiska błędem występującym w matriksie.
- Lerina: - W tym czasie zdecydowałam się na separację z moim partnerem, z którym żyliśmy 7 lat razem. Weszłam w związek

z sąsiadem, z którym znaliśmy się bardzo dobrze. Jesteśmy razem juz 4 miesiące, więc znam jego imię i nazwisko, wiem gdzie pracuje i znam jego syna, który jest studentem. Ale... okazało się, że ten człowiek   t e r a z  nie istnieje. Istniał przed moim "skokiem"
z jednego wymiaru w sąsiedni. Sąsiad zniknął z mojego życia bez śladu. Zwróciłam się więc o pomoc do detektywa, ale okazało się, że on także nie istnieje. Po rozmowie z psychiatrą okazało się, że "jestem nazbyt zestresowana". Moja opowieść to "halucynacje".
 [coś trzeba przecież "wyjaśnić" pacjentce jeśli brakuje specjaliście z dyplomem wiedzy na "takie tematy"].
- Mój chłopak jest znowu ze mną - kontynuuje Lerina - jest ze mną tak, jakby nic się nie stało. Jest przekonany, że nigdy nie zerwaliśmy w tym świecie, w którym razem żyjemy. Augustin znikł bez śladu tak, jakby nigdy ten człowiek nie istniał. Nie mieszka
w sąsiedztwie tam gdzie mieszkał i nie mogę znaleźć jego syna. Wszystko, co opowiedziałam - przysięgam - jet prawdą.
Nie zwariowałam! Np. moja rodzina nie pamięta o fakcie, że moja siostra przed kilkoma miesiącami przeszła operacje łopatki, a ona też nic takiego nie pamięta. Czytam więc wszystko, co mogę znaleźć na temat istnienia równoległych światów, bo jakoś doszło tu do "skoku", do przemieszczenia się z kosmosu w kosmos,
w równoległą przestrzeń. Nie wiem jednak  c o  mogło ten "skok" wywołać. Martwię się tym, że wciąż jest to ten sam rok, ale w innym czasie, ale ja jestem wciąż ta sama... To jest tak, jakbym straciła pamięć przed 5 miesiącami i obudziłam się ze snu, który trwał 5 miesięcy, jednak wszyscy mnie pamiętają i że robiłam to i owo, ale ja tego nie jestem świadoma.


- A więc Ziemianin nie jest "ukoronowaniem" Boskiego Stworzenia.


https://www.google.com/search?q=Avalon+Enigmas+y+Midterios+18+fwbruar+2011&oq=Avalon+Enigmas+y+Midterios++18+fwbruar+2011&aqs=chrome..69i57.52435j0j4&sourceid=chrome&{google:instantExtendedEnabledParameter}ie=UTF-8

https://bialczynski.pl/2018/08/25/wielcy-polacy-isidor-isaac-rabi-1898-1988/

2 komentarze:

  1. Do końca się z tym nie zgodzę , lecz może być w tym ziarenko prawdy , Czy Pan uważa na 100 % że nie jesteśmy boskimi stowrzeniami ?

    OdpowiedzUsuń
  2. W nieskończonych możliwościach boskiej kreacji nie istnieją finalne dzieła.Mimo że próbujemy za pomocą logiki przeniknąć dzieło stwarzania to w swojej istocie jest ono nielogiczne.

    OdpowiedzUsuń