Roman

Roman

piątek, 20 stycznia 2023

Z mojej korespondencji z przyjaciółką po mojej wypowiedzi w programie EACH ONE TEACH ONE

Witaj Krysiu!
- Jeśli chodzi o Twoje wspomnienia z młodości, to tak jakbym czytał
o sobie. W świecie na który zaszliśmy, ludzie zamiast zadbać o siebie wolą podkradać, nawet rabować (patrz historia).

Noty bankowe to nuty materializmu


- Był okres w moim życiu lekcji, które należało odrobić, bo uczyłem się co mam zrobić, żeby nie wylądować z moja racją na ulicy lub w zimie na dworcu. Życzliwi mi zamożni ludzie twierdzili, że sam sobie jestem winien, że nie mam wystarczająco pieniędzy. 
- Zmieniłem moje nastawienie do tego tematu i nawet odłożyłem sobie trochę, a nie życzliwi mi ludzie, którzy ni odrobili jeszcze tych lekcji, które ja już odrobiłem promieniują na mnie twardymi promieniami zawiści i chlapią błotem... No cóż - każdy promieniuje tym czym jest i co ma i niesie w sobie. Nie mni oceniać ludzi w ogóle, ale wiem co mam myśleć o życzliwych i o tych, którzy o tej boskiej właściwości zapomnieli
- Ja w międzyczasie - bo wszyscy jesteśmy tutaj w tym demonicznym półświatku tymczasowo i nikt stąd niczego - ani jednego kolorowego papierka - nie zabierze na drugą stronę kurtyny iluzji.
 - Zweryfikowałem swoje obecne poglądy i używam zarobionych uczciwe pieniędzy we właściwy sposób; oddycham nimi - wdech... i ... wydech, pobieram i oddaję... Wdech i wydech,  wdech i wydech, i... jest w dechę❤ ŻYCIE pulsuje we mnie.
- Nie jestem już normalnym - żyjącym w ramach ziemskich norm niewolnikiem narzuconych mi i sugerowanych norm.
- Pulsuję naturalnie, zgodnie z Naturą i radzę plującym lamom liczyć swoje  zarobione pieniądze zamiast liczyć pieniądze bliźniego swego,
bo w tym tolerowanym jeszcze w tej galaktyce 
półświatku, plujący człowiek  utkwił przed ścianą płaczu nad sobą, zamarł  sparaliżowany bezradności niewolnika, nienawiścią do tych, którzy wyzwolili się z zasięgu  hipnotycznej  sugestii czarnych magów żyjących w pałacach a pouczających innych jak cudownie jest być nędznym niewolnikiem😃 Nadal obiecują nam że nie posiadając niczego (czyli Wszechświata) możemy być szczęśliwi. (zapowiada ten, który chce nas oszwabić.)
- "Szczęście" jest stanem świadomości, a nie reszką "pecha".
- Nie masz chwilowo wystarczająco pieniędzy, nie tkwij w tym niewolniczym stanie. Pomyśl co chcesz robić a przy okazji zarobić
i realizuj to co chcesz robić w codziennym życiu. Nie pojawią się pieniądze, ale pojawią się te rzeczy, których chwilowo potrzebujesz, więc nie będziesz musiał ich kupować. Procedura zarabiania w tym celu, żeby zarobić i kupić zostaje pominięta. ZYCIE daje to, czego potrębujesz.
Naldży tylko zmienić  oprogramowanie.



Live long and prosper.
Żyj długo i prosperuj





1 komentarz:

  1. Tak, całkowicie się zgadzam z Panem. Wszechświat daje mi wszystko czego akurat potrzebuję, ja to wcześniej widzę i czuję jakbym już to miała. Nie skupiam się wcale nad tym jak to przyjdzie, ale skupiam się nad tym, że to mam. Tylko tyle, a może aż tyle trzeba zrobić😁.

    OdpowiedzUsuń