Roman

Roman

poniedziałek, 1 sierpnia 2022

O TRĄBACH ANIELSKICH CZYLI O CZĘSTOTLIWOŚCIACH BUDZĄCYCH Z HIPNOTYCZNEGO TRANSU UPADŁĘGO ŚWIATA

Wszyscy już zauważyli - (nawet chrapiące szlafmyce - antyfoliarze
i antyfoliarki 
wdychające swe chorobotwórcze wyziewy - że żyjemy
w ostatecznej fazie upadku tego szatańskiego świata. Dzięki Bogu!

- Stare proroctwa jak i tak zwane teorie spiskowe materializują się przed naszymi oczami zmuszając do zastanowienia się...:  co  j a  teraz tutaj                                                                                                   mam zrobić?
- Pojawiają się na scenie tego świata trąby anielskie.



M. in.  Mataj, czyli Mateusz dobrą wieść wytrąbił przed laty:
W trakcie  t e j  fazy Boskiego Planu, Chrystus  pośle   swoich aniołów z trąbami, aby zgromadzili  z czterech stron świata  tych, którzy już żyją świadomie na co dzień teraz t utaj w chrystusowym stanie świadomości.  {Mt 24,31};  {1 Kor 15, 51-52}

- Jedna  tych niebiańskich istot wytransmituje z siebie takie częstotliwości (bo przecież na początek musi być SŁOWO),
że nawet t.zw. umarli i twardogłowe szlafmyce obudzą się
z transu, a my doznamy dzięki Bogu 
następnej fazy duchowej transformacji i wszyscy tak będą tańczyć, jak gondarwy, niebiańscy muzykanci grają i nie będzie Niemiec pluł nam w twarz i dziatek nam oSzwabiać. Światło czyli świadomość Chrystusa penetruje i przenika rezonujące z Nim dusze, a te dusze, które odeszły z tego świata w chrystusowej aurze reagując na impulsy aniołów powstaną jako pierwsze.(1 Tes 4,16)
- Wagner kłania się z zaświatów.- No i... co z tego?
- Choćby to, że 60 lat temu nikt nie rozumiał o
 co tu chodzi?! - Najpierw przejmiemy Manhattan a następnie Berlin?
- Tutaj w wersji skróconej dla młodzieży:
https://www.youtube.com/watch?v=GEN38EkEPW0

Skazali mnie na dwadzieścia lat życia w nudzie. 
Za to, że chciałem zmienić system od wewnątrz.
Teraz wracam aby im odpłacić.
Prowadzi mnie sygnał z nieba.. Prowadzi mnie piętno na mej skórze.
Prowadzi mnie piękno naszej broni.


Nie podoba mi się twój pieprzony biznes
Nie podobają mi się psychotropy na schudnięcie
Nie podoba mi się co stało się z moją siostrą
Więc najpierw weźmiemy Manhattan, a następnie Berlin.
 Naprawdę chciałbym żyć u twego boku.  Kocham twe ciało, twego ducha i twój strój
ale teraz wracam do mojej bazy; powiedziałem ci przecież,
                               powiedziałem, że  jestem jednym z tych.
- Czerpałaś satysfakcję z mej tragedii, a dzisiaj martwi cię mój sukces.
Więc teraz weźmiemy Manhattan, a następnie weźmiemy Berlin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz