Roman

Roman

sobota, 11 listopada 2023

Izajaszowi Im memoriam NIEPOPRAWNY JESZAJAHU BEN AMOS BYŁ JAK KAŻDY WIELKI PROROK NIEPOPRAWNY POLITYCZNIE



Tak rzecze Stwórca, nasz Ojciec:  JA JESTEM ŚWIĘTYM ŻYCIEM:
- Niebiosa są moim tronem, a ziemia podnóżkiem pod stopami moimi.  Jakiż to dom możecie Mi wystawić rękami ludzkimi z drzewa lub kamieni i jakież miejsce dać Mi na mieszkanie?
Przecież moja ręka to wszystko stworzyła. Do Mnie należy wszystko co JEST.
Dlatego doglądam tego, który jest psychicznie przygnębiony i który czci Moje Słowo.*
- Co się stanie - jak myślicie?   - co się stanie gdy zdejmę moje stopy z podnóżka.
Gdzie będą dusze z ich ziemskimi tytułami,
 owe ekscelencje i eminencje…?
- Jakie wartości, jakie środki płatnicze, jakie technologie opracowane pod mymi stopami przez ziemskich uczniów demonicznego czarnoksiężnika?
- Czy ktoś będzie pamiętać choć przez chwilę o jakiejkolwiek „poprawności” wymuszającej życie w kłamstwie gdy Ja zdejmę z podnóżka Moje stopy?
Są pośród was tacy, którzy są wegetarianami a mordują ludzi składając
z ich ciał demonom ofiarę sami stając się ich ofiarami, przy tym
paląc kadzidło czcząc byty nieprawe. 
Podobnie jak oni obrali  sobie drogi przewrotne; - to dusze, które  upodobały sobie latających bożków.
- O tak. Takim postępowaniem ściągną na siebie utrapienia
i wszystko to, czego się obawiają tracąc władzę nad ludem, który tak chętnie słucha kłamstw.
- Ja wołałem do wszystkich, ale nikt nie odpowiadał;
mówiłem, a nie słuchali. Czynili zło przed moimi oczami wybierając to, co Mi się nie podoba.
- O słuchajcie słów Ojca-Stwórcy, o wy którzy z drżeniem serc waszych czcicie Jego SŁOWO.
Powiedzieli bracia wasi, ci którzy was nienawidzą,
którzy was odpychają przez wzgląd na Moje Święte Imię i Imię Chrystusa: Nuże!  "Niech wasz Bóg  Pan pokaże swoją chwałę,
swoją moc żebyśmy oglądali waszą radość".
Amen amen, zaprawdę powiadam wam – oni wszyscy okryją się wstydem.  
- Odgłos wrzawy z miasta, głos ze świątyni rękami ludzkimi wzniesionej.
- Słychać Głos PBOGA OJCA, który uczy swoich nieprzyjaciół:
- Zanim odczuła skurcze porodu, powiła dziecię, zanim nadeszły jej bóle, urodziła chłopca.  Kto słyszał coś podobnego?
Kto widział takie jak te rzeczy?
Czyż państwo się rodzi jednego dnia? Czyż naród rodzi się od razu?
Bo Syjon ledwie zaczął rodzić się, 
a już wydał na świat i na śmierć
swe dzieci.
- Czyżbym Ja, który otwieram łono matki, nie sprawił urodzenia dziecka?
– tak uczy nasz Ojciec. - 
Czyżbym Ja, który sprawiam poród, zamykał łono? – poucza dalej twój BÓG. Radujcie się wraz z Niebiańską  - nie z  ziemską Jerozolimą, radujcie się w promieniach Pracentralnego Słońca, radujcie się ciepłem Serca waszego Wiecznego  Dziedzictwa.
Weselcie
 się w niej wszyscy, co ją miłujecie!
Cieszcie się z nią bardzo wszyscy, wy tórzyście się nad nią smucili, ażebyście mogli nakarmić się promieniowaniem Boskim  aż do nasycenia się Światłem Życia i  Jego chwały.

Tak bowiem mówi Ojciec-Stwórca nasz:
«Oto Ja skierowuję do was pokój jak rzekę na chwałę narodów.; rzekę jak strumień wezbrany.

Ich niemowlęta będą noszone na rękach i na kolanach będą pieszczone. To posłańcy niebiańskich wymiarów i domen.
Jak kogo pociesza własna matka, tak Ja was pocieszać będę zapowiada Ojciec. W Niebiańskiej  Jerozolimie doznacie pociechy.

- Na ten widok rozraduje się serce wasze,
a kości wasze nabiorą świeżości jak murawa.
Ręka BOGA ŻYCIA da się poznać Jego sługom,
a wasi i Boga nieprzyjaciele zaznają upokorzenia i tego co
w swej pysze, arogancji i ignorancji posiali.

15 Bo oto Chrystus  przybywa promieniując, a Jego rydwany – jego elektromagnetyczne ślizgacze pędzą  jak burza z nadświetlną prędkością na falach Boskiej Sprawiedliwości.

Odgłos wrzawy z miasta,
głos ze świątyni w nim rękami ludzkimi wzniesionej.
- Słychać Głos PBOGA OJCA, który uczy swoich nieprzyjaciół:

- Zanim odczuła skurcze porodu, powiła dziecię,
zanim nadeszły jej bóle, urodziła chłopca.
Kto słyszał coś podobnego? Kto widział takie jak te rzeczy?

Czyż państwo się rodzi jednego dnia?
Czyż naród rodzi się od razu? Bo Syjon ledwie zaczął rodzić się,
a już wydał na świat i na śmierć swe dzieci.
Czyżbym Ja, który otwieram łono matki,
nie sprawił urodzenia dziecka? – uczy nasz Ojciec.
Czyżbym Ja, który sprawiam poród, zamykał łono? – poucza dalej twój BÓG.
Radujcie się wraz z Niebiańską  - nie z  ziemską Jerozolimą, radujcie się w promieniach Pracentralnego Słońca, radujcie się ciepłem Serca waszego Wiecznego  Dziedzictwa.
weselcie się w niej wszyscy, co ją miłujecie!
Cieszcie się z nią bardzo wy wszyscy,
którzyście się nad nią smucili, ażebyście mogli nakarmić się promieniowaniem Boskim  aż do nasycenia się Światłem Życia i  Jego chwały.
Tak bowiem mówi Ojciec-Stwórca nasz:
«Oto Ja skierowuję do was pokój jak rzekę na chwałę narodów.; rzekę jak strumień wezbrany. 
Ich niemowlęta będą noszone na rękach i na kolanach będą pieszczone.
To posłańcy niebiańskich wymiarów i domen.
Jak kogo pociesza własna matka, tak Ja was pocieszać będę zapowiada Ojciec.
W Niebiańskiej  Jerozolimie doznacie pociechy.

- Na ten widok rozraduje się serce wasze,
a kości wasze nabiorą świeżości jak murawa.
Ręka BOGA ŻYCIA da się poznać Jego sługom,
a wasi i Boga nieprzyjaciele zaznają upokorzenia i tego co
w swej pysze, arogancji i ignorancji posiali.

15 
Bo oto Chrystus  przybywa promieniując, a Jego rydwany – jego elektromagnetyczne ślizgacze pędzą  jak burza z nadświetlną prędkością na falach Boskiej Sprawiedliwości.
*)   https://tantis.pl/to-jest-moje-slowo-a-p509011?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_medium=css_max&utm_campaign=ksiazki-naukowe&cd=20707437098&ad=&kd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA6byqBhAWEiwAnGCA4KgbcvjqpbznuCMfH9Ews_vqr4nYVFl14zHAe0b9LFSh5iN6GbCDjhoCF2IQAvD_BwE

1 komentarz: