Roman

Roman

piątek, 3 sierpnia 2018

MMODEL MYŚLENIA: CO WPROGRAMOWANO W GŁOWACH SAMOBÓJCÓW?


jAK ROZUMUJĄ ą zamachowcy-samobójcy?

- Oto do czego można doprowadzić zamroczonego religią, hipnotycznymi wersetami i hipnotycznymi sugestiami człowieka programowanego nienawiścią od kolebki.  Oto mrożące krew w żyłach wywiady z kobietami, które próbowały się zakraść do przedszkola lub szkoły w celu dokonania ataku terrorystycznego niszcząc własne ciało, a nawet odnieść sukces i przetrwać jako kaleka.
- Nie będę żałować żadnego dziecka izraelskiego i nie będę żałowała mojego czynu, jeśli to przedszkole będzie pełne dzieci, bo wystarczy mi, że będę męczenniczką i stanę przed obliczem Allaha reprezentując moją rodzinę.

- Reprezentuję To 70 osób - moją żonę, moje dzieci , moje siostry, moich przyjaciół. - 70 osób pójdzie do Raju za moje zasługi. To dla mnie wielki zaszczyt - mówi jeden z nich.

.- To jest napisane w Świętym Koranie, że gdy męczennik rozerwie swoje ciało, to jest to piękne, on czuje się tak dobrze. że nie odczuwa tylko bólu,a tylko przyjemność- dzieli się z innymi niedoszły samobójca..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz