Roman

Roman

niedziela, 15 sierpnia 2021

To są DOBRE WIEŚCI pochodzące ze Źródła przekazane przez rozwiniętą, spostrzegawczą duszę.

- Przestańcie modlić się bezmyślnie i bić w piersi!

- Chcę widzieć że żyjecie i cieszycie się życiem.
- Chcę widzieć że śpiewacie,  bawicie się i cieszycie się wszystkim, co dla was dzieci Moje stworzyłem.
- Nie odwiedzajcie tych ciemnych, zimnych świątyń zbudowanych przez ludzi dla ludzi, aby ci wierzyli, że świątynia to mój dom.
- Moim domem są góry, lasy, rzeki, jeziora, plaże; tam mieszkam
i tam wyra
żam Miłość do was.
- Przesta
ńcie obwiniać Mnie za swoje marne życie!
– Ja nigdy nie powiedziałem, że jest w was coś złego, że jesteście grzesznikami, lub że seksualność jest zła. Seks to dar, który dałem wam na drogę, dar dzięki któremu możecie wyrazić miłość, ekstazę
 i radość.
Więc nie obwiniajcie mnie za wszystko, w co uwierzyliście ludziom.
- Przestańcie czytać te rzekomo święte pisma, które nie mają ze mną nic wspólnego!
- Skoro nie potraficie Mnie odebrać w brzasku, w krajobrazie,
w oczach znajomych, w oczach ma
łego dziecka, nie znajdziecie mnie w żadnej księdze.
- Przestańcie wierzyć! Zaufajcie Mi i przestańcie zwracać się do Mnie ze swoimi pomysłami i radami! Czy chcecie mnie uczłowieczyć?
Czy zamierzacie pouczać Mnie, który JESREM WASZYM ŻYCIEM.
- Przestańcie się Mnie bać! Ja nie osądzam was, nie krytykuję, nie nękam ani nie karzę. JA JESTEM czystą miłością.
- Przestańcie prosić mnie o wybaczenie! Ja nie mam nic do przebaczenia. Wszystko co stworzyłem -  - stworzyłem z miłości.
Ja obdarzyłem was prawem wolnego wyboru. Możecie wybrać czy chcecie służyć Świętemu Życiu czy śmierci – Światłu czy ciemności.
Tworzyć ze mną lub reagować tylko. Wybieracie a ja was nie obwiniam. Czy myślisz, że Ja, Wasz Ojciec stworzyłbym piekło, przestrzeń gdzie paliłbym Moje nieposłuszne Mi dzieci?
Wasz Bóg jest zdolny do tego?!
- Ja pouczam bezinteresownie; nie wygłaszam kazań i nie zabraniam.
To są człowiecze wymysły, narzędzia manipulacji i kontroli.
- Szanuj bliźniego jak siebie samego, czyli nie rób innym tego, czego nie życzysz sobie aby Tobie czyniono.
- Skoncentrujcie się na Świętym Życiu, aby osiągnięty stan świadomości był Twoim Przewodnikiem.! Zwróć uwagę na swoje życie, niech twój stan umysłu będzie twoim przewodnikiem!
- Życie i wasz pobyt na Ziemi nie jest wystawieniem was na próbę.
Raj nie jest ustaloną nagrodą za ślepe posłuszeństwo.
- Liczy się tylko ŻYCIE – liczy się tylko TERAZ / TUTAJ.


- Wszystko już jest wam podarowane. Niczego już nie potrzebujecie.
To Kosmiczny Gratis – łaską jesteście obdarzeni.
- Tablica osiągnięć nie istnieje bo jej nie stworzyłem.
W życiu nie chodzi o  ustawienie rekordu.
Nikt nie idzie na bicie rekordu.
Wszyscy jesteście wolni; możecie tworzyć niebo lub piekło.
To nie są dwa różne miejsca kosmicznej przestrzeni – to dwa stany świadomości dane wam do wyboru i doświadczenia konsekwencji wyboru.
- JA JESTEM i ja oddaję się moim dzieciom; nie narzucam niczego.
- Ja uświadamiam i radzę: Żyjcie tak, jakby dzisiejszy ziemski dzień był ostatnim dniem ziemskiego żywota. Żyj tak jakby jutro nie miało nadejść.
ŻYJ TERAZ.  Teraz dana jest Wam szansa na miłość i wieczne życie.
- Poza wami nic nie istnieje, a skoro TAK JEST – każdy z was będzie cieszyć się z każdej chwili i będzie żyć energią danej chwili; ta energia to wasz chleb powszedni.

 Wszystko jest wam podarowane. A skoro tak jest, to bądźcie pewni, że po opuszczeniu planu materii nie będę nikogo przesłuchiwać i pytać czy byliście posłuszni. Natomiast zapytam, czy wam się moje, podarowane wam życie podobało, bowiem to Ja oddaję się wam jako życie.
- Zapytam: czy bawiliście się dobrze, co lubiliście najbardziej i czego się nauczyliście?...
- Zaufajcie Mi zamiast wierzyć we mnie, bo kto wierzy – ten żyje
w stanie niewiedzy. Wiara to tylko zgadywanie i wyobra
żanie sobie
a od tych człowieczych przekonań trzeba się uwolnić jeśli chcecie być wolnymi istotami – moimi świadomymi Dziećmi. .
- Nie chcę, żebyście we mnie wierzyli. Chcę, żebyście mnie czuli
w sobie, w głębi duszy.

Chcę, żebyś mnie poczuł, gdy całujesz ukochaną istotę, gdy przytulisz swoje wewnętrzne dziecko, kiedy klaszczesz zwierzątko, gdy bierzesz kąpiel w wodzie...
- Przestańcie mnie chwalić!
Czy wierzycie, że JA JESTEM bogiem Egiptu?
- Wasze wychwalanie Mnie jest mi obojętne.
Czyżbyście oczekiwali, że będę wam za to wychwalanie wdzięczny?...
- A wy czujecie wdzięczność? Jeśli rak, to pokażcie to dbając o siebie,
o swoje zdrowie, o relacje z bliźnim. Wyraź swoją radość
- To jest jeden ze sposobów, aby mnie chwalić.
- Przesta
ńcie komplikować rzeczy i powtarzać jak papuga, czego się
o mnie na studiach nauczyłeś! Jedyną pewnością jest to, że tu jesteś, Moje dziecko że żyjesz i że ten świat jest pełen cudów! 
- Do czego potrzeba jeszcze więcej więcej cudów?
- Po co tyle wyja
śnień?
- Nie szukaj mnie na zewn
ątrz. Nie znajdziesz mnie tam.
Szukaj mnie w swoim wnętrzu, w sobie. Tam w
łaśnie JESTEM.
W imi
ę miłości..

10 komentarzy:

  1. Super,nic ująć nic dodać.
    Cała ewangelia zawarta w tych paru zdaniach.
    Dzięki za Dobre Kosmiczne Wieści Roman👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się pochwalić że Pan Roman pochodzi z najstarszego miasta w Polsce,z Kalisza w którym spędziłem wiele lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Panowie pozdrawiam Was serdecznie spod Kalisza 😊 nie wiedziałam, że Pan Roman urodzony w moich okolicach 😍

      Usuń
  3. Panie Romanie.
    Postaram się to czytać codziennie.
    Dla spokojności mego niespokojnego
    ducha.
    Dzięki R.Naron

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie Boskie przesłanie. Dziękuję Panie Romanie. Barbara G.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite słowa.
    Prawda
    ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Panie Romanie za wspaniałe “Dobre wieści”
    🌹☘️🌹

    OdpowiedzUsuń
  7. Żyjmy według Boskich Praw i realizujmy Je w każdej chwili Życia ❤️. To wystarczy. Pozdrawiam Wszystkich świadomych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za te slowa . 💓💥

    OdpowiedzUsuń