Roman

Roman

wtorek, 19 grudnia 2023

TAK PROWADI MNIE ŚWIĘTE ŻYCIE>>> Z PRLu >>> DO IZRAELU >>> I DALSZE OKOLICE >>>

JA  STEM ŚWIADOMY
świadom jestem żem błogosławiony bowiem błogo sławione są dusze i ci ludzie,
którzy nie trwają w psychicznym brudzie
a początkowo w stanie amnezji nie widzieli i nie wiedzieli
a l e  nie zrezygnowali z zaufania do naszego Stwórcy
- do  Ojca naszego sprawiedliwego i prawdziwego
(i nie wierzą w tego co na swym stolcu zasiadł)
i nie uwierzyli aby nie oślepnąć (bo wiara jest ślepa)
a wtedy droga okazuje się nie  t a
- nie uwierzyli inżynierom społecznym i genetykom,
uczniom czarnoksiężnika i pozostałym psotnikom ...

>>> JA JESTEM prowadzony z Katowic* do Tel Awiwu** >>> a stąd do Fortu Franków , tego nad menem*** >>> i dalej >>> do Chicago**** i dalej do Auroville*****>>>>
>>> i na Archipelag Tuamotu****** i nazod >>>  do Katowic*... a z katowic* >>>


*) Katowice
 >>>  na wyspę Curaçao******
przez **) Wzgórze wiosnyTel Awiw

https://www.youtube.com/watch?v=DuAObhnae6I

***) Franjfurt nad Menem

****)Chicago

https://www.youtube.com/watch?v=m0zyuc_2UVg
****) Archipelag Ruamotu <Nad głową niebo a na dnie Pacyfiku Lemuria>
Nie tylko z okazji tak zwanych "świąt"
życzę Wam wszystkim - wszystkim,
nawet tym, którzy mnie rozpracowali
jako agenta MOSADu;
życzę radosnych ziemskich dni 
- w trakcie procesu deprogramowania  z Bożej łaski
świata,
w którym chwilowo żyjemy,
bowiem wędrowcami jesteśmy na tej Ziemi,
co przypomniał nam profesor von Nazaret.
  
Ja jestem wędrowcem (ang: wanderwer):






3 komentarze:

  1. super wędrówka ,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 👍. Również życzę przed wszystkim Miłości, Pogody Ducha i Zdrowia w każdej chwili Życia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. miłości śle i radują mnie twe wpisy , dziękuję

    OdpowiedzUsuń