Roman

Roman

sobota, 5 września 2020

Im memoriam - WOLAŁ ŻYĆ JAK LEW A NIE JAK BARAN... A KOBIETY KOCHAJĄ ZWIERZĘTA


Alain Delon z Austriaczką Romy Schneider...


... a tu z BB (z Francuzką Brigitte Bardot)

- W tamtych latach - powiedziała mi kiedyś hrabina Reny A. von R. - tysiące katoliczek i protestantek marzyły o tym ciele. W tamtych czasach pojęcie molestowania nie miało pejoratywnego znaczenia w tych kręgach...
Molestowali natomiast z racji stanu duchowni wszelkiej maści - dodała - mnie też. - Mój spowiednik podobny był do Alaina Delona.-


Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie,
więc Alain Delon zawsze bronił swojego przyjaciela
Romana Polańskiego


Opuszczam ten świat nie czując go.
Życie w tym świecie nie ma już nic do zaoferowania mi.
Widziałem wszystko co miałem zobaczyć
i wiem wszystko, co mam zrozumieć.
Nienawidzę obecnej epoki - to przyczyna mojej choroby.
Wszystko jest tu złe. Wszystko zastępuje tu szmal.

- Ja także opuszczę ten szatański świat nie czując go, ale czując  c o  czują ci, którzy już świadomie budzą się, którzy czytają moje książki, ci, którzy obdarzają mnie zaufaniem i zwierzają się mi ze swoich obciążeń.
Ten świat nie ma już nic do zaoferowania mi,ale Życie, czyli ten Duch, który stworzył mnie na swoje < podobieństwo > jako wolnego kosmicznego ducha, jako wolną, boską istotę, oferuje mi możliwość kochania tych, którzy życzą sobie mojej miłości i odzwierciedlają ją - każdy na swój sposób. To jest piękne.
- Widziałem wiele (zwiedziłem kilka oddziałów "piekła" i dzięki temu poznawałem siebie w różnych piekielnych sytuacjach pod czujnym okiem Świętego Życia).
- Hipnotyczne metody zwane "religiami" nie zdały egzaminu, nie zdadzą egzaminu produkty rąk ludzkich zwane "szczepionkami", mentalne wirusy zamraczania umysłów sstrachem przed "śmiercią" i obawą przed niepewny jutrem  w tym rozpuszczającym się w Boskim Etere materialistycznym świecie.
- Koniec obecnej epoki widzę jako
 początek nowej epoki zgodnie z proroctwem pozostawionym - nam, ludziom XXI wieku - przez Chrystusa:
"Oto tworzę wszystko nowe".
- Nie odejdę stąd zgorzkniały mimo nękania mnie od czasu do czasu psychotronicznie przez pożąłowania godne istoty.
Nie nienawidzę nikogo ani niczego, bowiem wspólnym mianownikiem każdego postępowania każdej istoty jest stadium świadomości.

3 komentarze:

  1. Piękne i świadome słowa. Pozdrawiam z całego Serca i Ducha🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Jan Sztaudynger pisał " On był zwierz, Ona święta, lecz szeptała - uwielbiam zwierzęta".
    Każdy ma wolną wolę i wybiera, czy nadal się uczłowieczać, czy żyć jak zwierz, lub niżej , czy być świadomym dzieckiem Bożym i żyć jak Pan Bóg przykazał- Bądźcie doskonali jako Wasz Ojciec w niebie.
    - Człowiek żyje, bo Bóg jest Życiem w nas, Prabyt, Praświatło, Nieskończoność, w Bogu i Bogiem , wszystkim we wszystkim, nieskończonym Duchem Miłości. Żadne maski i maseczki NIE zatrzymają WOLNEGO DUCHA. Nadchodzi Królestwo Pokoju dla tych, co żyją ideą - "szukajcie, a znajdziecie".

    OdpowiedzUsuń