Roman

Roman

wtorek, 29 czerwca 2021

TYLKO STAN ŚWIADOMOŚĆI DUSZY WCIELONEJ LUB NIE ŚWIADCZY I DECYDUJE O U CZUCIACH MYŚLACH, SŁOWACH I UCZYNKACH CZŁOWIEKA


CZY ROZPOZNAJESZ POWAGĘ CZASU W KTÓRYM ŻYJESZ
O CZŁOWIECZE?
Pytam.
Bowiem obecnie znajdujemy się wszyscy w stanie zagrożenia ze strony chorych demonicznych istot niewcielonych i wcielonych służących tym upadłym demonicznym, istotom które samowolnie przeistoczyły się w takowe będąc stworzone pierwotnie na wzór
i obraz naszego wszechobecnego Stwórcy, który JEST MIŁOŚCIĄ.
- Człowiecze uczucia, myśli, słowa i uczynki świadczą o tym  k t o zacz - z kim faktycznie mamy do czynienia.

- Minioną niedzielę spędziłem we Wrocławiu.
Jedna z uczestniczek spotkania we Wrocławiu udała się
o poranku wiedziona impulsem do odwiedzenia jednej
z fili instytucji watykańskiej zwanej rzymskim kościołem.

- Gdy weszła napotkała na wrogie spojrzenia zgromadzonych
w tej fili poprawnych religijnie i politycznie bliźnich demonstrujących tę poprawność maseczkami na twarzach.
-Zgromadzeni w fili promieniowali wrogością wysyłając fale wrogości w kierunku siostry, która niekosmetycznej maseczki na swoją twarz nie nałożyła kierują się prawem wolnego wyboru.
- Do mojej siostry podszedł kapłan zwany księdzem; sam był nie zamaskowany i nakazał jej natychmiast opuścić filię rzymsko katolickiej fili instytucji z siedzibą główną w Watykanie.
-Nasza siostra została dosłownie wyrzucona za drzwi na ulicę na oczach "wiernych", zamaskowanych członków wyżej wspomnianej  instytucji.
N i k t  ze zgromadzonych w kościele katolików - bo przecież nie chrześcijan - jak widać niedwuznacznie po zachowaniu tych ludzi -  nie stanął w obronie bliźniego. Ani jedna osoba.
Nie można służyć dwom panom - ziemskiej instytucji
i nieziemskiemu Chrystusowi.
- Instytucja, która skradła tożsamość cieśli z Nazaretu w celu sugerowania, że przez tę właśnie osobę została powołana do życia jest " chrześcijańską" - w rzeczywistości jest obrazem
z przeszłości wegetującym jeszcze w deprogramowanym obecnie świecie.
«Ludu mój, wyjdźcie z niej, byście nie mieli udziału w jej grzechach i żadnej z jej plag nie ponieśli: bo grzechy jej narosły - aż do nieba >> czytamy w katolickiej Biblii Tysiąclecia noszonej pod pachami przez dygnitarzy w/w/ rzymskiej instytucji.
... i dalej: Do każdego więc, który się przyzna do Mnie przed ludźmi, przyznam się i Ja przed moim Ojcem, który jest
w niebie, l
ecz kto się Mnie zaprze przed ludźmi - dochodzi do nas głos Chrystusa sprzed umownych 2000 ziemskich lat -tego zaprę się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie.

A co z konklawe? 
No... nie jest tak klawo jak planowaliśmy...

1 komentarz:

  1. mój partner i ja staramy się o dziecko od ponad dwóch lat. Poszliśmy do kliniki niepłodności przez około 5 miesięcy, zanim ktoś z ośrodka dziecięcego powiedział nam, żebyśmy skontaktowali się z tym rzucającym zaklęcia, który jest tak potężny, że skontaktowaliśmy się z nim przez jego WhatsApp; +2348106541486, aby nam pomóc, potem powiedzieliśmy mu o naszym problemie, powiedział nam, że poczniemy, gdy będziemy postępować zgodnie z jego instrukcjami. Mój mąż i ja postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami, a Bóg pobłogosławił cudownymi bliźniakami po dwóch latach prób, byliśmy w punkcie, w którym byliśmy gotowi spróbować wszystkiego. I cieszę się, że przyjechaliśmy do Priest Ellen. Ponieważ jego zaklęcie ciążowe i ziołolecznictwo nam pomagają i szczerze wierzę, że on i jego bogowie naprawdę nam pomogli, jestem wdzięczna za wszystko, co zrobił. skontaktuj się z nim przez e-mail: ellenspellcaster@gmail.com. WhatsApp; +2348106541486. jeśli próbujesz mieć dziecko lub chcesz odzyskać swojego kochanka. on ma moc to zrobić, zrobił moje

    OdpowiedzUsuń