Roman

Roman

czwartek, 20 stycznia 2022

KTO WIERZY - TEN NIE WIE>> KTO NIE WIERZY TAKŻE NIE WIE>>> KTO DOŚWIADCZYŁ TEN WIE i UFA ŻYCIU

 Ostatnio modne stało się pytanie: Dlaczego Bóg - skoro jest wszechobecny to nie ingeruje w losy tego świata?
- Pyszniące się
 "ukoronowanie Stworzenia" 
-  człowiecze ego - wierzy że wie co należało zrobić w przeszłości i co należy robić w obecnej sytuacji gdy wali się świat człowieka kierującego się samowolą nazywaną wolną wolą.
Bóg powinien to... Bóg powinien tamto, bo gdybym ja był / a Bogiem wszechmogącym to ja bym...

- Właśnie w ten sposób zamroczeni, ignorujący Boskie Prawa ludzie kreują obraz "silnego "boga" co stanowi przyczynę, która wywołuje adekwatny skutek >> tyrania
i zamordyzm.
- Fakt, że żyjemy w tym demonicznym świecie nie zobowiązuje nas do utożsamiania się z nim i rozpadania. Jesteśmy wolnymi kosmicznymi istotami żyjącymi chwilowo
w ludzkich ciałach w celu świadomego przyspieszenia swojego duchowego rozwoju
i korzystając z boskiego Prawa Wolnego Wyboru Drogi Życia na i >>> przez plan materii i poza nią >>> obieramy sobie wewnętrzną drogę - drogę którą zaproponowała nam
i dała żywy przykład tej drogi, nieobciążona materializmem istota zwana na Ziemi Jezusem Chrystusem:  
JA JESTEM drogą. Kto mnie osądzi?

- Obecnie wszystko wskazuje na to, że ludzkość XXI wieku ziemskiego doznaje skutków, które zgodnie z kosmicznym prawem przyczynowości nadeszły jako reakcja po uprzednich akcjach jak m.in. krucjaty, nieświęta inkwizycja, kolonializm, rasizm, nacjonalizm, tyrania, bestialstwo wobec bliźnich i Królestwa Flory, Fauny i minerałów. 
Sekwencje i konsekwencje; czarna magia, służba demonom >>> materializm zamiast realizowania w codziennym życiu kosmicznych nauk zawartych w Dekalogu i Kazaniu na Górze.
- nie mogę już tego słuchać! Mojżesz, Jezus. A co jak ja nie chcę poznać tych nauk?! Ja jestem wolnym człowiekiem i chcę żyć tak, jam mi się podoba!
- Jesteś wolną duchową, kosmiczną istotą, ale jako  człowiek w którym
w międzyczasie żyjesz nie jesteś wolny lecz poddanym Księcia Ciemności, panu tego nieboskiego, walącego się właśnie świata; jesteś zmuszony o człowiecze tej Ziemi do brania udziału w demonicznej, narzuconej ludzkości grze 
o nazwie Pan i jego słudzy. Sługom tego 'pana' przekazane zostały wytyczne, które realizowane w życiu w i na materii prowadzą do materialnego dobrobytu w pałacach i na prywatnych wyspach
i w podziemnych kryjówkach, czyli życie prowadzące do poważnego obciążenia duszy.
- demoniczna zasada obowiązująca w tej grze to m.in. 
hipnotyczna sugestia :Dura lex sed lex - twarde prawo ale prawo, które wyjawił pewien "święty" katolik, Josemaria Escrivá de Balaguer, założyciel loży Opus Dei następującymi słowy:
Mamy do dyspozycji 
świętą nieustępliwość, święty upór i święty bezwstyd...
- Natomiast Chrystus objawił: Mój krzyż jest lekki - wolność Bożego Dziecka nie ciąży.

- Na Ziemi żyjemy na tranzycie i aby nie marnotrawić tu cennego czasu(czytaj życia), możemy zająć się duchowym dziedzictwem pozostawionym przez starożytnych 
proroków i Jezusa z Nazaretu.
Miliony ludzi już czują, że
nie są z tego świata, czują się tutaj obco tak, jak owi prorocy
i Jezus z Nazaretu; 
na świat schodzą ochotniczo dusze, przedzierają się przez  iglastą barierę i nazywane są dziećmi indygo, dziećmi tęczy; te dusze zeszły tu aby poznać siebie i pomóc tym, którzy na ich przekaz czekają. Zakłamana wiedza tego świata nie interesuje ich. Miliony już czują, ze ziemski świat nie stanowi części Królestwa Bożego nie ma nic do zaoferowania i potrzebuje pomocy.
. Dusze żyjące w tych ludziach tęsknią za powrotem do Domu, do wymiarów z których przybyły, tęsknią do Boga-Ojca jako nieobciążone materią duchy.
- Wiedza duchowa została w tym świecie została ukryta przez ojca kłamstwa i jego służalców - ekscelencje, eminencje, profesorów i doktorów...
- Ziemskie dzieci nie są uczone w przedszkolu ani w rodzicielskim domu czym jest ŻYCIE i czym jest t.zw. śmierć. Dzieci nie uczy się, a potem młodzieży o prawie karmy,
o tworzeniu przyczyn wywołujących skutki, czyli o uniwersalnej sprawiedliwości, nie uczy ich się samodzielnego myślenia na temat akcji i reakcji nazywanych kłamliwie "naturalnymi katastrofami, aktami Bożymi, plagami", bo przecież Bóg-Ojciec jest nieobliczalny jak psychotyk i tyran, karze kogo mu się podoba, nagradza kogo chce i uczy: "oko za oko"... i z tej przyczyny świat Zachodu zgnije, a tam gdzie leży padlina tam zbierają się sępy jak uczył Chrystus przez człowieka nazywanego na Ziemi Jezusem. Bakterie gnilne także w przebraniu odgrywają w tym dramacie swoje role adekwatnie do ich chwilowego stadium świadomości. Roi się na Ziemi od energetycznych wampirów. Planeta Ziemia wraz z jej dwu- i wielonożnym inwentarzem jest własnością demonów, którym służą ludzie zauroczeni materią. Żydzi nie są żydami, a chrześcijanie, ofiary instytucji, które ukradły tożsamość Jezusowi z Nazaretu w i e r z ą  że są chrześcijanami. Są bezbronni wobec procesu islamizacji i w obliczu nastroszonych w ich kierunku, w kierunku ich dzieci i wnuków igieł i elektromagnetycznych toksyn.
Są bezbronni wobec bezdusznych kapłanów genetycznej i społecznej inżynierii.

W obecnej sytuacji "szczęść Boże" nie pomoże; nie pomoże też "Aleluja i do przodu"... nie pomoże już kiwanie się przed Ścianą Płaczu i syśyłanie SMSów do Stwórcy>>> i to >>>to są Dobre Wieści. Postawiona pod stworzoną przez siebie samą ścianą płaczu ludzkość zmuszona jest pokłonić się przed majestatem Boskiego Prawa wolnego wyboru i zadać sobie uczciwe pytanie: Materializm czy Dekalog i Kazanie na Górze.
- Jedno jest pewne a mianowicie multimiliarder czy żebrak, Iluminat czy "głowa instytucji wyznaniowej" musi wbrew swojej wolnej rzekomo woli zostawić za sobą swoje ziemskie ciało ( w eleganckim stanie o ile to możliwe) i uznać, że niczego ze sobą stąd zabrać nie może. 
- W tym momencie na ekranie GPS ukaże się ważna informacja: Tam gdzie twój skarb - tam twoje serce; równe tobie przyciąga ciebie do siebie, bo ty to i podobne w swym drganiu przyciągasz do siebie. Kto już na Ziemi otworzył w sobie niebo - tego Niebo zaabsorbuje z powrotem na podstawie prawa rezonansu i magnetyzmu z tym, że Światło przyciąga do siebie wszystko, jednak prawo wyboru dopuszcza samowolne oddalanie się od Światła, które penetruje mroki i w ciemności świeci zgodnie ze swoją naturą, która JEST Wiecznym Prawem.


- Czy Wierzysz, bo tak Cię zaprogramowano, że nic takiego jak istota duchowa (dusza) nie istnieje? A może już zastanawiałeś się nad tym kto i jakimi motywami kierował się, aby ukryć przed tobą starożytną wiedzę o prawie reinkarnacji?
- Obecna sytuacja światowa zmusza zniewolony przez demony gatunek Ziemian (homo sapie) do szukania dowodów, a więc wiedzy na ten jakże żywotny i istotny temat; wiedza zastąpi wiarę, czyli życie w stanie niewiedzy i ignorancji boskich, uniwersalnych Praw służących każdej duszy i każdemu człowiekowi niezależnie od obciążenia.
Głos z nieba dochodzi nadal do zniewolonych Dzieci Bożych:
, Wyjdźcie z niej, z tej demonicznej instytucji, abyście nie mieli udziału w jej grzechach i żadnej z jej plag nie ponieślibo grzechy jej narosły - aż do Nieba, a Bóg-Ojciec wasz pochylił się  nad jej zbrodniami. To kaci ludzkości!'

- Laureat nagrody Nobla, Herman Karl Hesse napisał
"To jest życie, jakim chciałbym żyć"

Zanim przywdziałem to ziemskie odzienie, swe życie w całości ujrzałem.
Były tam troski i wielkie zmartwienie,
cierpienie i nędza jakich nie znałem
i gniew był potężny, nieujarzmiony, pycha, nienawiść o jak się wstydziłem!
Nałóg który porwał w swe szpony, potworności 
w niewoli błędów wiele przeżyłem.
A jednak codziennie były też 
radości
cudnych marzeń pełne i światłości
i nie było skarg ani złośliwości,
bo Źródło Darów w każdej rzeczy gości.
Związanego z ziemską powłoką, miłość obdarza szansą wyzwolenia;
on zaś czuje że jest wybrańcem Nieba, bo uwolniony jest już od cierpienia.
Widziałem dobro i zło wściekle warczące i słabości swoje wyraźnie ujrzałem;
widziałem moje krwawiące rany i pomocnego anioła ujrzałem.
Gdy zobaczyłem to wszystko w przyszłości - padło pytanie od Wiecznej Istoty:
'Aby to przeżyć - masz dość śmiałości?
Już nadszedł czas byś decyzję podjął'
- A ja co złe znowu oceniłem:
Oto życie które chciałem przeżyć - zdecydowałem i jasno stwierdziłem
i tak oto los mój przypieczętowałem.
W ten właśnie sposób zjawiłem się w tym świecie;
tak było z moim na Ziemię zstąpieniem,
na swe obecne życie nie narzekam bo je sam wybrałem 
tuż przed narodzeniem.


8 komentarzy:

  1. Dziękuję, rozpowszechniam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne przesłanie. Żyjmy według Boskich Praw i realizujmy Je na co dzień z radością w Sercu i w Duchu ❤. Pozdrawiam serdecznie🥰.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie Romek,z której ksìążki pochodzi ten cytat z Hermanna Hesse?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jeszcze dobre wiesci na YT? Milo by bylo😊 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez czekam na dobre wiesci na YT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy z Panem Romanem wszystko ok? Od dluzszego czasu nie ma publikowanych żadnych treści :/

    OdpowiedzUsuń
  7. W piątym wieku prawo reinkarnacji zostało zlikwidowane na synodzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ljus, Kraft och Kärlek till alla.

    OdpowiedzUsuń