Roman

Roman

środa, 23 grudnia 2020

Parafrazując "Odę": MŁODOŚCI PODAJ MI SKRZYDŁA! NIECH NAD MARTWYCH WZNIOSE SIĘ DZIEDZICTWO

 Gdy odwracam się do wewnątrz i widzę siebie w moich pełnych światła myślach, wówczas wiek ciała nic nie znaczy. a wieczna młodość zaczyna promieniować od wewnątrz na zewnątrz - przez moją ziemską szatę, przez moją aurę...

- Wtedy widzę, że nie jestem tylko człowiekiem w którym tymczasowo żyję
i którego od wewnątrz  ożywiam , ale JESTEM pięknem, które wypływa
z wiecznej czystości i piękna Boga-Ojca.

- Błogosławiony ten, kto z wiekiem rozwija wewnętrzną dojrzałość i kto odnalazł drogę do swojej prawdziwej wewnętrznej istoty.
Wszystko co JEST -  rzeczy duchowe i materialne - pochodzą z jednego Źródła - z Ducha.

- Ludzie nadali  temu Odwiecznemu Oceanowi Wspaniałości - różne nazwy:

Wieczność.

Absolut,

Absolutna, bezinteresowna, bezwarunkowa Miłość,

Absolutna Harmonia, 

Kosmiczne Jestestwo,

Uniwersalne Prawo,

Prapierwotna Moc,

źródło Życia...

- ... Bogu nadano różne imiona,gdyż  ON JEST jedynym źródłem
- JEST  ŻYCIEM, JEST 
wiecznym oceanem miłości, z którego wszystko wywodzi się i do  którego wszystko wraca.
Bez względu na to, jak Go / TO nazywają, Wieczny Ocean pozostaje niezmienną Miłością, Mocą, Mądrością i Wielkością.

- Gdy człowiek opuszcza Ocean Miłości - okrada sam siebie z miłości, mądrości i mocy, lecz gdy człowiek słyszy i jest posłuszny upominającemu wezwaniu Absolutnej Miłości i gdy podąża za Boskim przewodnictwem, gdy pozwala pokierować sobą ŻYCIU rośnie w nim moc kosmicznego życia, ponieważ sam staje się świadomym ŻYCIEM, boską miłością, mądrością
i Boskim Prawem.


Medytuj jeśli chcesz:

To nie ja chodzę -TO mną porusza.

- To nie ja mówię - TO przemawia przeze mnie.

- To nie ja żyję - TO żyje przeze mnie.

- To nie ja jem -TO karmi się przezemnie.

- Ojcze nasz,Ty, który karmisz  nas.

- O Jcze, daj nam siłę, abyśmy również mogli karmić naszego bliźniego darami ŻYCIA i MIŁOŚCI, bo cokolwiek pochodzi z Boga, z świętego Życia, JESTboskie.

4 komentarze:

  1. Dziękuję! :) piękna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze ksiądz z ambony tak nigdy nie mówił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. To mądre i piękne.
    To sens naszego życia.
    ZDROWIA I MIŁOŚCI życzę Agnes i Panu.❤🍀😇

    OdpowiedzUsuń