Roman

Roman

środa, 12 czerwca 2019

KOSMICZNE ŻYDÓWKI


- W okresie maccartyzmu w USA ludzie uznający siebie za żydów nie mogli jawnie pracować dla amerykańskiego wywiadu i agencji NASA zdominowanych przez Niemców ściągniętych w ramach "Operacji Paperclip
[https://pl.wikipedia.org/wiki/Operacja_Paperclip]. 
Nota bene to samo dotyczyło czarnoskórych obywateli Stanów Zjednoczonych.
- - Ten czas odszedł w niepamięć, a NASA jako departament Pentagonu uznaje Izrael za jeden ze stanów, tak jak np. Porto Rico albo hawaje.
- Nie zdziwię się, gdy pewnego poranka zbudzimy się
w stanie Poland. (Jak już pisałem, pewnego wieczoru położono mnie do łóżeczka w Katowicach, a zbudziłem się

w Stalinogrodzie; tego typu decyzje są podejmowane za naszymi plecami. Tak samo było ze ze zdemontowaniem Muru Berlińskiego, o czym Berlińczyków po obu stronach muru nie poinformowano).
- Czy wiecie o tym, że Istnieje wielu żydowskich astronautów, a także astronautek!

- Ci ludzie inspirowali takie produkcje filmowe jak
STAR TREK - serial który zarobił krocie...
- Czy wiecie, ilu żydowskich astronautów poleciało
w kosmos? 
- Ja także nie wiedziałem. Ich Liczba może Was zaskoczyć.
- Czy wiesz, ile było żydowskich astronautek? 
- To również może cię zadziwić.W rzeczywistości, w ciągu zaledwie kilku miesięcy, następna Żydówka zostaje wysłana w kosmos. Czy wiecie kim ona jest?
- Czy chcecie się dowiedzieć czegoś o tych odważnych kobietach, które żyją na planecie, na której i Wy żyjecie?
(Ja jako piękny i młody spotkałem pierwszą rosyjską kosmonautkę Walentinę Tierieszkową w Katowicach
w bodajże 1963 roku. Teraz jestem kropką nad i.

Walentyna, podniebna miss...
1/
https://www.youtube.com/watch?v=HXNh_6dYXhE

2/
http://romannacht.blogspot.com/2019/04/nasze-dzieci-i-wnuki-poleca-na-marsa.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz