Roman

Roman

sobota, 10 kwietnia 2021

RESET ŚWIATOWEJ GOSPODARKI OPRACOWANY POD CZUJNYM OKIEM WATYKANU - WIKARY SYNA BOŻEGO, PREZES INSTYTUCJI KAT. OTWARCIE GŁOSI DPROCES EPROGRAMIOWANIA GOSPODARKI ŚWIATA

 


Jemu dawajcie; a ja nic o tym nie wiem
Ladato! Co wy na to?

- W październiku 2020, t.zw. papież w swojej (?) encyklice składającej się z 43 000 słów (zajęty swoimi interesami szef instytucji xwanej kościołem zlecił sztucznej inteligencji)  oznajmił światu jakie stanowisko zajmuje Watykan gdy mowa
o światowym reprogramowaniu i deprogramowaniu (operacja kryptonim Wielki Reset światowej gospodarki).
Teraz jest czas zareagowac na chaos wywołany pandemią wywołaną przez neoliberalmą ekonomię (cokolwiek ma to znaczy w tych kręgach.
- Historia ie zakończyła się tak jak powinna -twierdzi oficjalnie papież ciesząc się, że dochodzi do obalenia półwiecznej już ekonomicznej ideologii. "Neoliberalizm" to ideologia umiarkowanego trybu życia, prywatyzacja, niekontrolowane rynki.... Zasiadający obecnie na stolcu watykańskim papież twierdzi, że historia dobiegła końca, co może oznaczać,
że Watykan wraz z Chinami ma już inny plan np. "Gendę 2030"...
(Światowe Forum Ekonomiczne / 09/10/ 2020)

http://romannacht.blogspot.com/2013/11/jezu-i-ci-czesc-druga.html


1 komentarz:

  1. Panie Romanie, jest Pan dla mnie jak plaster na ranę. Od dziecka byłam przerażona byciem w tym swiecie bo posiadać zdolność współodczuwania na tej planecie to jak posiadać otwarta ranę. Nie udało mi sie zamontować znieczulicy i po latach nauczylam sie przyzwoicie funkcjonować z bólem tego świata. Kiedy poziom funkcjonowania mi się obniża, słucham kolejnego nagrania i/lub wywiadu z Panem bo ciężar staje sie lżejszy. Proszę ducha prawdy by przyszedł do mnie i uczynił mnie mądra bym mogła postrzegać prawdę, rozumieć prawdę i być prawdą. Głaska mnie z tyłu po plecach a ja nie mogę sie odwrócić ponieważ tonę w swiecie klamstw. Tylko wariat chciałby zejść dobrowolnie do wariatkowa albo to kara i mam wrażenie że każde klamstwo, w które uwierzyłam i pozwoliłam mu zbudować część siebie jest jak milion stogów siana a igła dodatkowo praniem mózgu przez władców została zakopana pod ziemią. Podsyca pan wiarę wielu ludzi i moja, że możliwym jest pójść pod prysznic i zmyć z siebie wewnętrzne błoto i że mydła naprawdę nie ukradli.

    OdpowiedzUsuń