Roman

Roman

wtorek, 17 listopada 2020

JEŚLI CHCESZ BYĆ PRAWDZIWYM ILUMINATEM...

Nie zapominaj, że proces pojednania z Najwyższą Istotą zaczyna się od walki
z samym sobą.  - 
Przed zwycięstwem musi być walka.
- Gdy już zdobyłeś samego siebie (samą siebie) jesteś boską istotą zaś to znaczy, że odtąd żyjesz w stanie modlitwy. Twoja modlitwa jest twoim życiem, bo święte  Życie jest tylko jedno. 
Niech wszystko stanie się twoją modlitwą  -  twoją medytacją.
- Kto wie, że  j e s t  w Bogu, kto we wszystkim odnajduje jedność z Bogiem, j=tego modlitwa nie będzie błaganiem o litość.
- Dzieci Boże nie żebrzą, bo ich myśli i ich postępowanie są modlitwą.

- Kto jest z  JA JESTEM, kto  j e s t  z Boga, przez Niego Bóg daruje, a jego modlitwa jest pełna życia, bo Życie myśli, mówi i działa nawet przez niedoskonałego jeszcze człowieka.
. Zatem niechaj twoje myśli i czyny staną się twoją modlitwą i realizacją tejże.
Błaganie, biadanie i narzekanie wskazują na niezadowolenie z Życia, z Boga
 i na swoisty dystans do Boga, który JEST Świętym Życiem; błaganie  wskazuje na brak zaufania do Bożej mocy i mądrości.
Zdecyduj się pomóc sobie z Boską pomocą.
Oznacza to, że nie należy polegać na innych;  polegaj tylko na Bogu.
- Wspieraj dobroć w bliźnim i w sobie.
- Wspieraj zdrowie i siłę w sobie i w swoim bliźnim, bo na tym polega właśnie pomaganie samemu sobie z Boską pomocą. 
- W ten sposób właśnie  przygotowujesz swoje ciało aby stało się świadomym Boskim narzędziem.
- Wracamy do zdrowia i otrzymujemy Moc Wszechmogącego Życia, w chwili,
gdy postępujemy zgodnie z Jego Boskim Prawem, z miłością.
T o  jest prawdziwa modlitwa z serca, bo gdy człowiek realizuje  t o  
o co się modlił - jego modlitwy przepełnione są boską mocą.
- Ktokolwiek podniósł siebie na poziom Prawa Bezwarunkowej Miłości dzięki sile Chrystusa w sobie, tego życie zmieni się w owocne życie.
- Ludzie świadomi obecności Ducha w sobie nie są bynajmniej słabeuszami.;
raczej są duchowymi 
przywódcami, bowiem potężna siła działa w nich
i poprzez nich;  budzi i pobudza ich przeciw ciemności tworzącej chaos
w świecie na Ziemi.
- Kto stara się żyć w Duchu Bożym, nie jest niewolnikiem materii ani nieszczęśliwym pacjentem, który oczekuje litości od Życia.

- Oświecony od wewnątrz  człowiek powie ci: Materia nie ma nade mną władzy bo ja nie dam jej mocy moim lękliwym zachowaniem.
- W każdej sytuacji kontroluj esencję całości,  t o, co jest  istotne, a wtedy duchem będziesz ponad każdą sytuacją.
- Ten, kto żyje tylko tym, co urzeczywistnił, co zrealizował w Bogu, ten  j e s t   pełen Bożej mocy i boskiej mądrości. Inna mądrość nie istnieje.

- Kto nie krąży wokół własnego ego, lecz kreśli własne kręgi życiowe poprzez zgodne z prawem myślenie i boskie czyny, ten nakreśli wokół siebie jeszcze większe kręgi; a na końcu jego charakter i istota wejdą w Nieskończoność,
z której zszedł na Ziemię. 
Tacy ludzie wciąż  znajdują drogę do innych ludzi, którzy myślą i żyją w ten sam lub podobny sposób. Tak działa Prawo - siła grawitacji. 
W ten właśnie sposób świat może się zmienić, a ziemia zgodnie
z Boską wolą może stać się płodna dzięki Duchowi Miłości, który jednoczy, oświeconych świadomych, obudzonych w DUCHU ludzi.
Czy rozpoznajesz powagę czasu w którym  t e r a z  żyjesz?
TERAZ nadszedł czas na zjednoczenie się. TERAZ.

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za przypomnienie tych prostych, prawdziwych prawd. W codziennym chaosie zbyt często zapominamy. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jakie to piękne. I to w moje urodziny. Ja głupi zagrałem w lotto czekając na szczęścia lut. Wygrałem 2 zł. A tu na tym blogu.... Proszę kawa na ławę.... Dzięki Roman

    OdpowiedzUsuń
  3. ... W sensie podsumowując chciałem powiedzieć że czytanie tego bloga jest lepsze od wygranej w lotto..... Jakkolwiek to nie brzmi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jestem jedyną świadomą w jakim czasie żyjemy w całej rodzinie.
    Jest mi bardzo ciężko, bo zostałam okrzyknięta wariatką. Już przestałam uświadamiać, szkoda energii. Każdy budzi się swoim tempem..

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam jeszcze dodac, że bardzo tęsknię za Romanem. Ale pewnie teraz ma ręce pełne roboty i nie ma czasu na nagrywanie "dobrych wieści". Dziękuję Bogu, że chociaż tu nas nawiguje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne słowa i bardzo budujące.dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję p.Romanowi,najpiękniejsze życzenia imieninowe jakie dostałam .Przesyłam Dar Miłości w Waszą stronę.Czekamy z dużą nadzieja na ,,Dobre Wieści ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawać by się mogło z punktu widzenia nieskończoności, że nie ma znaczenia, czy świadomość wpadnie owinięta w kokon ego lub też będąca punktem odniesienia dla ego.. Jednak dla sztuki, czyli żeby zostawić większe kręgi - jak to Pan napisał, warto się chyba trochę wysilić.. Dziękuję, za takie jasne przedstawienie sprawy.

    OdpowiedzUsuń