Roman

Roman

czwartek, 12 listopada 2020

KILKA SŁÓW O WEWNĘTRZNEJ DUCHOWEJ GOJRZAŁOŚCI

ABY DOJRZEĆ NALEŻY UPRZEDNIO POZNAĆ SIEBIE W TRUDNYCH WARUNKACH
 I SYTUACJACH W I NA MATERII

- Jeśli człowiek nie dbał o czyszczenie się z obciążeń, nie oczyścił świadomie Boskich dziedziczonych po Stwórcy sił sił  świadomości (boskiego porządku, boskiej woli, boskiej mądrości i sprawiedliwości), wówczas nie jest w stanie dojrzeć we  wszystkim  i odebrać Boga ; wtedy słyszymy tylko intelekt:
i dla najbardziej part - Boga nie można dostrzec bo nie istnieje - mówi intelektualista-analityk.
 A przecież nie istnieje nic bardziej praktycznego niż proces samopoznania.
- Dopóki człowiek nie zaprowadził w swoim umyśle i w świecie swoich  pragnień  porządku i nie porządkuje zdarzeń w swoim życiu,  tak długo nie widzi porządku w swoim otoczeniu i w swoim środowisku i nie będzie porządku. w otaczającym go "doczesnym "świecie.
Wszystko bowiem bazuje na promieniowaniu.
Materia jest tylko zgęszczonym promieniowaniem.
Dlatego najpierw uporządkuj swoje życie, myśli i pragnienia, a wtedy twoje otoczenie będzie uporządkowane, a świat zmieni się na lepsze.
- Ne zapominaj też słów Chrystusa skierowanych do ludzi XXI wieku:... przechodniami jesteście na Ziemi; bądźcie solą tej Ziemi.
- Kto potrafi opisać każde doświadczenie i wypowiedzieć każde rozpoznanie
i każdą myśl, nie zastanawiając się uprzednio, czy to zaszkodzi czy nie zaszkodzi bliźniemu,  ten już jest obudzony i znajduje się świadomie na drodze wiodącej do boskiej duchowości.

- Wolny jest ten, kto mówi, myśli i  szlachetnie postępuje. 
Wszystko inne świadczy o zboczeniu z drogi wiodącej do Boga, czyli do Źródła Życia, do Prawdy Absolutnej. 
W trakcie każdej kampanii wyborczej na Ziemi gdziekolwiek widać kto
i w jakim kierunku zboczył i chce pociągnąć za sobą śpiące masy nie dążące do płaszczyzny boskiego porządku, który zawiera boską mądrość, czyli właściwe czyny. Spory, waśnie i walki z bliźnimi świadczą o zboczeniu
z Prawej Drogi.
- Żyjemy w materialnym, materialistycznym świecie  między biegunami, gdzie siły Światła przekształcają ciemność w światło wbrew woli broniącej się przed tym procesem sił ciemności. Ten proces nazywa się transmutacją.
Siły światła zgodnie z uniwersalnym, boskim prawem są Prawem same
w sobie. Światło penetruje ciemność i świeci w ciemności. 
Jak wiemy z kart historii, nad wejściem do świątyni w Delfach znajdował się napis: „Poznaj siebie”, a wewnątrz uczono go poznając samego siebie, poznajesz Boga.
- Tak zaprogramowana istota nie rozpoznaje, nie jest w stanie dojrzeć wszechogarniającej Jedności.
-  Żyjemy w świecie biegunowości, w stanie rozdwojonej jaźni  postrzegamy go jako świat przeciwieństw   albo albo;  to "face book" - księga twarzy, męckich i i żeńskich,  to plusy i minusy, siły światła i ciemności, dobro i zło...

Ale w RZECZYWISTOŚCI JEST tylko ŚWIATŁO.

Zatrzymałem się kiedyś w życiu znowu na chwilę
w Jafo nad morzem i znowu zadałem sobie pytanie: "Kim ja jestem?"
...i płynę nadal do wewnątrz - tam, gdzie 
JA JESTEM..   i WY JESTEŚCIE

- Relatywność, prawo względności zezwala na powstanie ciemności. Rozdwojenie świadomości na którą zgadzamy się się
tworzy ciemność jako sztuczny produkt. Kto nie ulega już temu podziałowi (jestem Niemcem - nie jestem Polakiem, jestem Anglosasem - nie jestem Słowianinem; jestem katolikiem, a nie jestem buddystą...); ciemnota znika, gdy polaryzacja jest świadomie anulowana. I dlatego dojrzała dusza, użytkowniczka świadomego, dojrzałego człowieka korzysta z uniwersalnego prawa wyboru, a nie z rzekomego prawa "wolnej woli inaczej samowoli
i wybiera. utożsamia się z siłami Światła lub ciemności. Dojrzała dusza i jej świadomy człowiek nie wierzy w konieczność prowadzenia walki światła przeciw ciemności. Ciemność jak długo może atakuje ze strachu Światło przed którym zmuszona jest cofać się, bowiem zwycięskie zawsze Światło transmutuje ciemność w światło.
- DOBRA WIEŚĆ,

DOBRA RADA: ZMIEŃ WŁASNE NASTAWIEIE DO ŻYCIA, BO JEDYNE
CO MOŻESZ ZROBIĆ O WŁASNYCH SIŁACH O CZŁOWIECZE XXI WIEKU.
Ja jestem  =   Ty jesteś  =  MY jesteśmy jednym Świętym Życiem

1 komentarz:

  1. Dzięki za ten piękny przekaz. Święte słowa, ważne aby świadomie i stanowczo wdrażać je w życie. ,,Dlatego najpierw uporządkuj swoje życie, myśli i pragnienia, a wtedy twoje otoczenie będzie uporządkowane, a świat zmieni się na lepsze.'' super!
    Pozdrawiam liliana

    OdpowiedzUsuń