Roman

Roman

sobota, 31 października 2020

INŻYNIERIA SPOLECZNA ZACZYNA SIĘ OD PSÓW


Niezwykłe rozwiązanie, pozwalające oduczyć psa szczekania

- Gdybyś mógł uciszyć szczekającego psa jednym naciśnięciem przycisku, czy zrobiłbyś to?
- A gdybyś jako władca mógł uciszyć  jednym naciśnięciem przycisku krytykujących ciebie i twoje postępowanie oponentów, czy zrobiłbyś to?
Pan Sam Small (na fotografii powyżej) jest znanym treserem  i miłośnikiem policyjnych 
 psów,. Znalazł nowy sposób szkolenia psów, który jest zarówno bardzo skuteczny, jak
 i humanitarny"
- Problem - według Small'a - polega na tym, że wiele psów uczy się szczekać
w  niewłaściwych momentach, a także będzie nadal szczekać, nawet jeśli ty, właściciel, uznasz, że szczekanie jest nieuzasadnione.
-  Jako szef rządu, jako władca zdajesz sobie sprawę z faktu że istnieją ludzie, którzy odzywają się w niewłaściwych momentach  i będą kontynuować ten sposób zachowywania się nawet jeśli ty, jako szef rządu, jako władca uznajesz ich szczekanie za 
nieuzasadnione i niepożądane.
- Aby zrozumieć, co mówi Small, należy wysłuchać go opowiadającego  "historię Roxy"

- Roxy szczekała na każdy  przejeżdżający samochód.
Trzymano ją na podwórku za domem, a brama wychodziła na ulicę. 
- Za każdym razem, gdy ktoś przechodził obok, szczekała.
- Pewnego dnia mieli tam ogrodników i Roxy dosłownie szczekała przez 8 godzin.
Nie przestała szczekać. Nie jestem nawet pewien, jak fizycznie była w stanie szczekać tak długo, ale to zrobiła! 
Po tym dniu zacząłem obserwować Roxy, ponieważ widzę ją przez okno mojego podwórka. 
- Zauważyłem zmianę w szczekaniu Roxy, która z dnia na dzień stawała się coraz gorsza. Wcześniej szczekała, gdy zobaczyła kogoś przechodzącego, a potem szczekanie nie ustawało. - Po jakimś czasie nie tylko szczekała na widok kogoś przechodzącego, ale nawet przez pół godziny po jego odejściu, bez wyraźnego powodu. - Wcześniej szczekała tylko za dnia, gdy moi sąsiedzi byli w pracy.
Potem chwili szczekała, nawet gdy byli w domu. Wiele razy słyszałem jej szczekanie wewnątrz domu, gdy jej właściciele tam byli!
- „Jako trener psów widziałem stopniową eskalację tego, co stawało się problemem, co zmusiło mnie do działania. Wiedziałem, że muszę coś zrobić, aby pomóc moim sąsiadom, a także pomóc biednej Roxy ”.
Pamiętaj, że jestem zawodowym trenerem psów, więc dobrze znam ę na szkoleniu psa, aby robił to, o co go proszę. Jedynym problemem jest to, że na oddziale policji jestem przez całą dobę w pobliżu mojego psa-stażysty. Zabieram psa do domu
i nieustannie go szkolę przez cały dzień.
- Jako intelektualista z wyszkolonym intelektem, jako władca zdajesz sobie sprawę
z faktu jak bardzo cierpi bezsilny i bezradny, oszczekujący cię, naiwny oponent wierzący, że swoim szczekaniem może coś zmienić w rzeczywistości, w której się znajduje, q rzeczywistości kreowanej przez ciebie. Jako wyszkolony władca wiesz, że
z tego i owego, szczekającego na ciebie stażysty możesz zrobić koalicjanta tak, jak
z szeregowca sierżanta. Odtąd możesz nawet karmić opozycję lub namawiać do buntu, którym możesz manipulować do woli.
- Od razu wiedziałem, że ta taktyka nie zadziała w przypadku Roxy, ponieważ na początek nie była moim psem, a po drugie, nie miałem czasu, aby trenować ją godzinami każdego dnia.
Musiałem opracować metodę szkolenia dla biednej Roxy, z której mógłby skorzystać każdy, nawet ktoś, kto nie miał żadnego doświadczenia w szkoleniu psa. Szczególnie dla kogoś, kto nie miał żadnego doświadczenia w szkoleniu psa!
Jestem również zagorzałym miłośnikiem psów, więc szkolenie musiało być w 100% humanitarne, więc obroże i kagańce nie wchodziły w grę.
- Jako sprytny władca zdajesz sobie sprawę z faktu, że w XXI wieku kagańce i obroże wychodzą z mody. Zaczyna się era humanitarnej psychotroniki. Ze szczekaczem po prostu  c o ś  się dzieje i szczeka bezgłośnie w sobie. Napięty system nerwowy tworzy neurotoksyny, a bezgłośny oponent.
- Wówczas mnie olśniło - opowiada Sam Small: Właściwie odpowiedź wisiała na mojej szyi… gwizdek na mojego policyjnego psa.
 Używamy tych gwizdków, aby zwrócić uwagę psa, gdy z natury nie chce on zwracać na coś uwagi, na przykład gdy pies atakuje podejrzanego. 
Psi gwizdek to dźwięk o ultra wysokiej częstotliwości, który jest bezbolesny
i nieszkodliwy dla psa, ale natychmiast przyciągnie jego uwagę i sprawi, że przestanie cokolwiek robić czego sobie nie życzysz.
Tu psychotronika się kłania.
 Używanie psiego gwizdka wymaga praktyki. Musisz dmuchać weń w określony sposób, aby wygenerować odpowiednią częstotliwość.
- Otóż to!. T- u chodzi o częstotliwość dzięki której można manipulować istotą żywą.
Jeśli zrobisz to źle, nic nie stanie z tego, co oczekujesz od oponenta..
Rozejrzyjmy się wokoło.  Ktoś zaopatrzył w takie psychotroniczne gwizdki
ponad 100 rządów w tym materialistycznym świecie, a te rządy (czyjeś psy policyjne)
także reagują na gwizdek i ślinią się jak pies Pawłowa na widok miski, bo jak uczył św. Urban: Rząd zawsze się wyżywi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz