Roman

Roman

środa, 23 stycznia 2019

ZIMBABWE vs IZRAEL

Przed kilkoma dniami otrzymałem następującą wiadomość:
Drogi przyjacielu!
- Przekazuję ci wiadomość od mojej przyjaciółki
z Cape Town. Znam ją od 30 lat.Zrezygnowała ze swojego brytyjskiego obywatelstwa, aby na koniec móc głosować TAK... dla nowego Aapartheidu. - Ona Uwielbia RPA i chce tego, co najlepsze dla tego kraju, w którym mieszkała ponad 30 lat, ale wie także wiele rzeczy
i rozumie wiele rzeczy, ponieważ urodziła się w Afryce.
- Ja dwukrotnie byłem w Zimbabwe i jeden raz w Zambii. Gdy byłem
w Zimbabwe 25 lat temu, widziałem ludzi stojących w kolejce po proso. Mój kolega, z którym tam byłem, opowiedział mi o Zimbabwe
w czasie wojny (tuż przed dojściem Mugabe do władzy); nie brakowało żywności, a nawet eksportowano ją.
- Teraz, po tym, jak zabili białych farmerów lub kazali im opuścić kraj zzarządzania prezydenta Mugabe  całkowity krach, kryzys
i katastrofa.
- Jestem pewien, że ktoś musi się tym zainteresować, .- Jestem smutny, ponieważ Zimbabwe jest tak pięknym krajem i ma wszystko.
- Pewna kobieta, która przyjechała z Zimbabwe - gdzie pracowała dla rządu, przeniosła się do Szwecji - powiedziała mi, że w Zimbabwe najpierw liczy się rodzina, przyjaciele i znajomi, a potem dopiero  kraj i polityka. Mugabe to afrykański Hitler.
[...] 
- Drodzy przyjaciele,Przypuszczam, że słyszeliście o kryzysie w Zimbabwe ... Afrykański Hitler, prezydent Mugabie, który ma już 100 lat i nadal jest silny jak byk, teraz zamknął  granice państwa - szczególnie w Republice Południowej Afryki i dokonuje uboju wszystkich obywateli, którzy mu się sprzeciwiają. 
- Ciała piętrzą się na ulicach, a ludzie są poddawane straszliwym torturom
w więzieniach.
- Urodziłem się w Zimbabwe i dorastałem w Zambii.Oba te kraje były bogatymi, cudowymi krajami. 
- Zambia najwyraźniej radzi sobie bardzo dobrze (pomimo tego, że jest tak blisko "Demokratycznej Republiki Konga", która od początku była piekielną dziurą ...), ale cała komunikacja ze światem zewnętrznym, w tym (zwłaszcza )
z Południową Afryką została zablokowana.
Mój najlepszy przyjaciel ze szkoły i Uniwersytetu, Zim nadal mieszka w Harare
i nie mogę się z nim połączyć.
- Proszę: piszcie listy do lokalnych samorządów i gazet, wzywając wasze rządy do publicznego sprzeciwu przeciwko rządom Mugabe, który ma poparcie Zachodu.
- .Mamy wielu afrykańskich uchodźców z Zimbabwe, którzy są popularni i są lepiej wykształceni (Zim, podobnie jak Zambia, ma angielski system edukacji Cambridge, który jest prawdopodobnie najlepszy na świecie.) Tak więc uchodźcy jak Zim są nie tylko lepiej wykształceni, ale zdesperowani do pracy: nigdy nie strajkują, są bardzo kompetentni itd.

- Czytając powyższy tekst widzę wyraźnie do czego prowadzi poprawność polityczna, czyli przekręcanie faktów. O Mugave rzadko prasa wspomina. - Poprawnie jest nagłaśniać że w Izraelu praktykowany jest system apartheid, ale nie nagłaśnia się, że  16,2% populacji stanowią muzułmanie. że arabscy obywatele Izraela stanowią 19,8% populacji państwa, i że 82,6% izraelskich Arabów jest muzułmanami. Pozostali Arabowie to w 8,8% chrześcijanie
i 8,4% druzowie; że na izraelskich uniwersytetach studiują ramię w ramię
z żydowskimi i zagranicznymi studentami studenci arabscy niezależnie od ich wyznania, że w parlamencie zasiadają członkowie partii arabskich (także muzułmanie), m.in. 
Da’am – radykalnie lewicowa partia muzułmańska, zrzeszająca głównie izraelskich Arabów, Koalicja Ta'al... Odsiadujący karę więzienia schwytani na gorąco islamscy terroryści z krwią na rękach mają prawo studiować korespondencyjnie na izraelskich uniwersytetach i kończą studia broniąc doktorat i mają prawo wyboru pw chwili zwolnienia ich z więzienia do jakiego kraju ich wysłać... a następnie loża ONZ narzuca poprawność polityczną państwom członkowskim jak należy traktować rasistowski Izrael.
- Jeżeli znowu ktoś podejrzewa mnie o "stronniczość" nie znając osobiście rzeczywistości izraelskiej, ten powinien uprzednio zaznajomi się dziennikarską
 pracą tej pani:

Joan Peters, uczciwa dziennikarka
zignorowana przez poprawne politycznie ,oże
http://www.listyznaszegosadu.pl/notatki/od-niepamietnych-czasow-ksiazka-do-ktorej-trzeba-wracac 

Moim zdaniem nie należy wchłaniać w siebie politycznie lub religijnie poprawnych programów, o ile nie chcemy być kontrolowani i manipulowani
z zewnątrz. Skoncentrujmy się na tym co istotne, na uszlachetnianiu siebie samyc, a nie świata zewnętrznego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz